Do košíku byl vložen produkt - , ks.

Brnenskalekarna.cz

0 ks
0 Kč

DOPRAVA A PLATBA

Způsoby platby  


1) Bankovním převodem na účet prodávajícího č. 33388830/0600. Jako variabilní symbol je nutné uvést číslo objednávky, které získáte s potvrzením objednávky. 

2) Dobírkou při převzetí balíku od přepravní společnosti, kterou si zákazník vybere (PPL, Česká pošta, Brněnský kurýr)

3) Online platbou před odesláním zásilky. Na výběr máte platbu online kartou nebo zrychlený bankovní převod v rámci své banky. Tuto službu pro nás zajišťuje platební brána Comgate.

4) V hotovosti nebo kartou při osobním odběru v kamenné lékárně prodávajícího na adrese: BENU lékárna, Jugoslávská 768/9, 613 00 Brno. Otevírací doba: po – čt: 6.30 – 18.30, pá 6:30 – 18:00.


Osobní odběr na prodejně je zdarma s výjimkou platby benefitními poukázkami nebo benefitními kartami Sodexo, Le Cheque Déjeuner a Benefit Management. Tento způsob je zpoplatněn částkou 49 Kč. Pokud s poplatkem zákazník nesouhlasí, má možnost si zboží zakoupit za běžnou cenu na prodejně. V tomto případě mu poplatek nebude účtován. Platba benefitními kartami a poukázkami Edenred je bez poplatku vždy.

U ostatních způsobů dopravy nabízíme doručení zdarma při objednávce nad 1500 Kč při zaslání přes Zásilkovnu nebo Balíkovnu a nad 2000 Kč při zaslání ostatními způsoby dopravy. 

 

 

Způsoby dopravy

1) Osobní odběr v naší brněnské prodejně zdarma

Objednávku si můžete vyzvednout u nás na prodejně. Adresa prodejny je BENU lékárna, Jugoslávská 768/9, Brno. O připravenosti objednávky Vás budeme informovat emailem (před jeho odesláním není objednávka připravena). Obvykle je objednávka k vyzvednutí následující pracovní den. Na vyzvednutí máte 5 pracovních dnů, následně bude objednávka stornována.

Informace o objednávce obdržíte na objednavky@brnenskalekarna.cz nebo na telefonním čísle 601554106 v pracovní dny mezi 8 a 15 hodinou.

 

Možná doprava a platba bez poplatku: hotovost, kartou při osobním odběru, kartou online, benefitními poukázkami a kartami za poplatek.




 


2) Balíkovna


Balík do Balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení Vašeho zboží objednaného na e-shopu.
Hmotnost balíku může být až 20 kg
Balík si můžete vyzvednout  na více než 2500 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice.
Pro vydání balíku stačí sdělit  pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji.

Pro vyzvednutí Balíku Do balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna (seznam Balíkoven zde ).
Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce. Rychlé vydání balíku je vždy naší prioritou.
Stačí pouze sdělit jméno a kód pro vyzvednutí zásilky. Pro vyzvednutí není třeba předkládat doklad totožnosti, proto  ji může vyzvednout i třetí osoba.
Na všech specializovaných přepážkách Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou.
Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.

 

Cena dopravy dle zvoleného způsobu platby: bankovní převod (69 Kč), online platba (69 Kč), dobírka (109 Kč).

 

  


3) Česká pošta (ČP) – Balík Do ruky
Balík Do ruky přijede za Vámi, kam budete chtít. ČP informuje o doručení balíku prostřednictvím SMS zprávy či e-mailu již v den podání. Součástí této zprávy je i číslo balíku. Ve vybraných lokalitách nabízí ČP i možnost odpoledního doručování. Můžete si upravit čas nebo způsob doručení prostřednictvím internetu na stránce www.ceskaposta.cz/zmenadispozice. Pohyb balíku můžete sledovat v systému Track and Trace na stránkách ČP. V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště.

 

Cena dopravy dle zvoleného způsobu platby: bankovní převod (89 Kč), online platba (89 Kč), dobírka (129 Kč). 

 

 

 


4) Česká pošta (ČP) – Balík Na poštu

Nemusíte být v určitý čas na určitém místě. Balík Na poštu Vám bude doručen na jednu z 2 600 pošt, kterou si sami vyberete. ČP Vás bude informovat o možnosti vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště. Na vyzvednutí máte 7 dní nebo si sami můžete prodloužit úložní dobu na 15 dní prostřednictvím internetu na stránce www.ceskaposta.cz/zmenadispozice. Pohyb balíku můžete sledovat v systému Track and Trace na stránkách ČP. 

 

Cena dopravy dle zvoleného způsobu platby: bankovní převod (89 Kč), online platba (89 Kč), dobírka (129 Kč). 

 

 

 

 

5) Osobní odběr v Zásilkovnách

Osobní vyzvednutí je možné na více než 900 výdejních místech po celé ČR. Stačí si pouze vybrat odběrné místo, které bude nejblíže Vašemu bydlišti nebo pracovišti, popř. Vám bude nejvíce vyhovovat otevírací dobou. Mapu poboček naleznete na www.zasilkovna.cz/pobocky a výběr provedete v košíku při dokončení objednávky.

Zásilkovna převezme zásilku a uvědomí Vás o možnosti vyzvednutí na zvoleném výdejním místě. Dostanete avízo k vyzvedenutí formou SMS a emailem. Platbu je možné na výdejních místech provést pouze hotově a máte 7 kalendářních dnů na vyzvednutí zásilky od data uložení. Vaši objednávku můžete sledovat na www.zasilkovna.cz/vyhledavani. 


Cena dopravy dle zvoleného způsobu platby: bankovní převod (59 Kč), online platba (59Kč), dobírka (99 Kč). Tyto ceny platí pro zásilky do 5kg.

 


6) Kurýrní služba GLS

Doručení balíků probíhá do druhého pracovního dne ode dne podání a to i do odlehejších částí České Republiky. V den doručení obdržíte informace prostřednictvím e-mailu a SMS s časem doručení v rozmezí 2 hodin včetně telefonního čísla na řidiče, který provádí doručení vaší zásilky. Řidiči jsou motivováni k úspěšnému předání zásilky. Pokud se jim i přesto nepodaří zásilku doručit, zanechají vám na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení. Vaši zásilku můžete sledovat zde: https://gls-group.com/CZ/cs/home

 

Cena dopravy dle zvoleného způsobu platby: bankovní převod (99 Kč), online platba (99 Kč), dobírka (139 Kč).